بیا بریم...

کلبه ی تنهایی های یک عاشق تنها

مسافر جاده های دوردست من،سفر سلامت

بیا بریم...

گاهی دلم میخواهد

وقتی بغض میکنم,

خدا از آسمان به زمین بیاد,

اشک هایم را پاک کند,

دستم را بگیرد و بگوید:

اینجا آدما اذیتت میکنن؟!!!

............بــیـــا بــــــریــــــــم



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت14:48---29 بهمن 1392
weblog alii dari,,,khoshhal misham b web log manam sar bezani,,age khasti tabadol link konim


مریم
ساعت16:32---25 بهمن 1392
خدایـا . . .
وقتی همه چيز را به تو مي سپارم ،
نورِ بي كرانِ تو در من جريان مي یابد ؛
و دعايم به بهترين شيوه ی ممكن متجلی می شود . . .
پس هم اكنون خود را در آغوش تو رها مي كنم ،
تا تمام آشفتگی ها و سردرگمي هايم ،
در حضور امن و گرمِ تو ،
به آرامی ذوب شوند و از ميان بروند . . .
http://dar-jostejooye-khoda.blogfa.com/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 24 بهمن 1392برچسب:دلم میخواهد-بغض میکنم-بیا بریم, ] [ 13:34 ] [ baran ] [ ]